Bu Blogda Ara

15 Eylül 2011 Perşembe

Yunanistan







  Dedem,yani babamın babası Parga'lı  olduğu için Yunanistan'ı çok seviyorum,Parga'yı Muhteşem Yüzyıl dizisinden önce kimse bilmiyordu ama  artık  kime dedem Parga'lı desem,,hmm..neresi  orası diye  soran olmuyor.
  2004 yılında Yunanistan'a ilk kez gittiğimde Kavala-Selanik ve Parga'yı gezmiştim,dedemin doğduğu toprakları,,köklerimi görmek beni çok mutlu etmişti...
  Nisan ayında annemle  ve babamla yurt dışına gitmek istedik planımızda  Avrupa yoktu,çünkü ben bir süre Almanya'da yaşadım ve  Avrupa ülkelerini  gezmiştim,Fas-Tunus-Mısır  hayalim vardı ama,,oradaki karışıklıktan dolayı vazgeçtik,ya da  şimdilik erteledik diyelim..
  Sonra  nereye  gidelim,nereye gidelim diye  düşünürken Cruise ile Yunanistan'a  gitmeye  karar verdik,hem havaalanı,uçak bavul,ağırlık  derdiyle  uğraşmayacak,hem de bu yüzen otelde rahatça Yunan adalarını gezebilecektik..Babam kendini iyi hissetmeyince biz iki kişilik bilet alıp annemle  çıktık yola...
  Patmos,Mykonos,Santorini,Criti (yani Girit) ve son olarak da Atina'ya  gittik..Daha önceden gidilecek yerleri araştırdığım için turlara  katılmadık,herkes İngilizce  bildiği için alışverişte de  sorun yaşamadık,halk son derece nazik ve yardımsever,tarihi yerler bir Ege'li için çok farklı değil,çünkü Roma  etkisi burada da var fakat Santorini 'ye bayıldım gerçekten gidilip görülesi bir yer...ayrıca Cruise ile giderseniz,bavulu o otelden bu otele taşımak yerine,geminin  rahatlığında Yunan adalarını gezebilirsiniz.Gemi personeli de muhteşem,memnun kalacağınıza  inanıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder