Bu Blogda Ara

15 Eylül 2011 Perşembe

Frida Kahlo

  Resim merakımdan mı,psikoloji merakımdan mı, ya da  ikisinin karışımı bir meraktan mı bilmiyorum ama,,Frida Kahlo'nun resimleri ve  hayatı beni her zaman derinden etkilemiştir, Bir ansiklopedide  gördüğüm ve beni uzun uzun düşündüren tablosu ''Roots'' ile tanıştığımda 10 yaşındaydım.Sonradan hayat hikayesi,cinsel kimliği,psikolojik sorunları,hayal dünyası ve onunla  ilgili herşey beni her zaman  etkiledi.
  Ayrıca numerolojik olarak da bir bağımız  var 13 Temmuz onun  ölüm yıldönümü, benimse eşimle  tanıştığım gün..
Ölüm bir çok felsefeye göre(özellikle Hint ve Doğu  felsefelerinde) yenilik ve  yeni bir yaşamı temsil eder,Tarot kartlarında  çıkan ölüm kartı da  yeni bir başlangıç demektir..O ve ben ''13 Temmuz'da yeni bir  yaşama  başladık..yani güneş yengeç burcundayken...
Onun anısına ,onun kılığına  girdim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder