Bu Blogda Ara

21 Eylül 2011 Çarşamba

Illuminati'den sonra İLGUMİNATİ :)








  Son birkaç gündür Illuminati tarikatıyla ilgili araştırma yapıyorum ve  bulduğum ilginç şeyleri eşim Aykut'la paylaşıyorum,o da gün içinde bana  mesaj gönderip ilginç bir şeyler bulduysan  gönder diyordu,,karşılıklı  paylaşımlar  yaparken akşam üstü  telefon çaldı,,''çabuk Facebook'u aç,çok önemli belgeler buldum,Illuminati'den başka tarikatlar da varmış ''deyince,hemen açtım  ve  kahkahadan  resmen yarıldım..
  Eşim ve ince bir mizah anlayışı olan arkadaşımız Soner bana  bir sürpriz hazırlamışlar.Koskoca adamlar üşenmemiş  kılıktan kılığa  girmişler,çok da  uğraşmışlar...Eşim de Soner de  Veteriner Hekim,Kliniğimiz'in adı da İlgi,,bu yüzden bu yeni tarikatın adını İLGUMİNATİ   koymuşlar...   Ben çok beğendim,umarım sizin de hoşunuza gider..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder