Bu Blogda Ara

15 Eylül 2011 Perşembe

kedikoslarım

Beni tanıyanlar  bilirler,kedi köpek hastasıyımdır,,kendime  ait bir köpeğim ve  bir kedi var  zaten,ayrıca  eşimin işyerinde de köpeğimiz  ve  kedilerimiz  var,fakat hasta,yavru ve yardıma ihtiyacı olan kedi  görünce dayanamıyorum.Şu an evde  3 tane  yavru kedi var,kısa aralıklarla  sokaktan buldum,herbiri ayrı bir tuhaf çıktı  bu kedikosların,biri siyah beyaz bir dişi,çok cabbar,mama  kabına  ilk o saldırıyor,hiçkimse  gelmesin diye  tuhaf  tuhaf sesler çıkarıyor,diğer  kedileri püskürtüyor,ayrıca  ayak  fetişisti,ayak bulunca  sürtünüyor,yatak odasında  o varken uyumak ne  mümkün,Çin işkencesi gibi.Diğer iki  yavru erkek,biri  çok  hastalıklıydı  yemek  bile  yemiyordu,lakabı ''Dalaklı''çok da gelişmedi zaten,o geldikten  2 hafta  sonra diğer erkek yavru geldi,işte evin içindeki çarpık ilişkiler zinciri o gün başladı..benim Dalaklı'yı bi köşede  kıstırıp cakkıdı cukkudu  memesini emiyor,ne  zaman duysam cuk cuk bir ses,bir süre sonra  o şekilde uyuyorlar..Diğer  kedilerim de  umursamıyor bu olayı nedense..
Bana  dokunmasın,benim memeyi emmesin de  ne olursa olsun  diye  düşündüklerinden  şüpheleniyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder