Bu Blogda Ara

14 Eylül 2011 Çarşamba

rüya

Bugün sabaha  karşı yattım,çünkü tam bir gerilim ve korku filmi müptelasıyım,uykum vardı üstelik,ama  kanalları gezerken TNT'de Machinist  diye bir film  vardı,aslında daha  önce de  izlemiştim ama,şizofrenik  filmleri bir kaç kez  izleyebiliyorum,tabii  o kadar  geç  yatınca öğlen 2'de  hala  uyuyordum,,uykumun arasında Seda  Sayan bişarkı  söylüyordu,sabah  programında,ama  ben bu şarkıyı daha  önce hiç  duymamıştım,,aslında  hiçbir  şarkısını bilmem  Seda  Sayan'ın  ama,,bu  daha önce duymadığım bir  şarkıydı.Şarkının arasında İspanyolca sözler de geçiyordu,çok güzel bir şarkıydı,,kaydetmem gerekiyordu  aslında çünkü uyanınca unuttum...
Bundan sonra  yanıbaşımda ses  kayıt  cihazıyla uyumam gerekliymiş  demek ki..bundan bunu anlıyorum..Müzik işlerine  bakan ilham  perisi  kırk yılda bir  ziyaretime  geldi,,o da uykuda...   :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder